Moderator: Dj2Dj Hoofdmoderator

Blezz schreef:1) Ik werk met een paar kleuren en maak zo een onderverdeling (bvb rood = dikke bom, groen = opwarm, etc)
2) Ik werk met een paar kleuren en werk via genre (rood = house/elektro, groen = rnb, oranje = rock, etc)

DJ Koma.be schreef:Hmm
Jij duid gewoon de CD's aan waar min 1 bruikbaar nummer is met een kleur of ?

FredNova schreef:Blezz schreef:1) Ik werk met een paar kleuren en maak zo een onderverdeling (bvb rood = dikke bom, groen = opwarm, etc)
2) Ik werk met een paar kleuren en werk via genre (rood = house/elektro, groen = rnb, oranje = rock, etc)
ik werk al jaren met een combinatie van deze twee opties ;-)

discovideo schreef:Ik weet nie, het lijkt mij allemaal een beetje omslachtig. Ik vind dat je zowiso uit het hoofd moet weten welke plaat moet volgen, op welke cd die staat, en ongeacht het hoesuitzicht.

Glexx schreef:discovideo schreef:Ik weet nie, het lijkt mij allemaal een beetje omslachtig. Ik vind dat je zowiso uit het hoofd moet weten welke plaat moet volgen, op welke cd die staat, en ongeacht het hoesuitzicht.
Zever naar mijn mening.. Het is toch leuker als je door je cd's aan het bladeren bent en je een plaatje tegenkomt dat je al een tijdje niet meer gedraaid hebt, waar je anders misschien nooit aan had gedacht om op te leggen.

discovideo schreef:Glexx schreef:discovideo schreef:Ik weet nie, het lijkt mij allemaal een beetje omslachtig. Ik vind dat je zowiso uit het hoofd moet weten welke plaat moet volgen, op welke cd die staat, en ongeacht het hoesuitzicht.
Zever naar mijn mening.. Het is toch leuker als je door je cd's aan het bladeren bent en je een plaatje tegenkomt dat je al een tijdje niet meer gedraaid hebt, waar je anders misschien nooit aan had gedacht om op te leggen.
Platen die een tijd niet opgelegen hebben, waar je nooit aan gedacht hebt, zijn imho slechte platen voor de dansvloer. Ik kan mij geen act op ilovetechno bv voorstellen waarbij de dj niet 90% op voorhand weet wat ie voor set gaat draaien.

Moest er ff bij
)

Blezz schreef:1) Ik werk met een paar kleuren en maak zo een onderverdeling (bvb rood = dikke bom, groen = opwarm, etc)

discovideo schreef:ik moet uiteindelijk "niets" doen, indien ik dit wil. Mijn set draait, 100% met perfecte overgangen,

Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten