Everybody, met ne wit en ne gelen T-shirt
Nog speciallekes?

Moderator: Dj2Dj Hoofdmoderator

Glexx schreef:Als ze in mijne vaste stek komen vragen: "Draait 'met ne wit en ne gelen T-shirt' is", dan bedoelen ze eigenlijk 'Carat Trax II - The Message'![]()
Everybody, met ne wit en ne gelen T-shirt![]()
Nog speciallekes?
hehe
Disco_Poelie schreef:Hehe, zo ne echte request heb ik nog nie gehad. Maar ik heb DJ Glenn (Voltage Club, Baccardi's, diene) in den MVC ooit horen zingen 'de yoeri eet paella, paelle, paella', en dat was ook op de wijze van een retroplaat. Ben de titel alleen kwijt

Sjoekoe schreef:Disco_Poelie schreef:Hehe, zo ne echte request heb ik nog nie gehad. Maar ik heb DJ Glenn (Voltage Club, Baccardi's, diene) in den MVC ooit horen zingen 'de yoeri eet paella, paelle, paella', en dat was ook op de wijze van een retroplaat. Ben de titel alleen kwijt
dj youri - basic theme

Sjoekoe schreef:Disco_Poelie schreef:Hehe, zo ne echte request heb ik nog nie gehad. Maar ik heb DJ Glenn (Voltage Club, Baccardi's, diene) in den MVC ooit horen zingen 'de yoeri eet paella, paelle, paella', en dat was ook op de wijze van een retroplaat. Ben de titel alleen kwijt
dj youri - basic theme

H@lf-one schreef:Sjoekoe schreef:Disco_Poelie schreef:Hehe, zo ne echte request heb ik nog nie gehad. Maar ik heb DJ Glenn (Voltage Club, Baccardi's, diene) in den MVC ooit horen zingen 'de yoeri eet paella, paelle, paella', en dat was ook op de wijze van een retroplaat. Ben de titel alleen kwijt
dj youri - basic theme
Denk toch ook dat het deze is!!

Glexx schreef:Heads Will Roll is hier ook bekend als Hespenrol

Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 1 gast