Dj Micha schreef:davitch schreef:leer het nu eens 1000 euro is veel te veel.
voor u dan misschien jonge! die zever pakt nie bij mij zenne.
Ik heb een gehad uit de eerste batch die pioneer op de markt heeft gesmeten , en ik heb heb hem verkocht voor 700 euro.
Als je gaat kijken op de 2e hands websites zie je dat er genoeg te verkrijgen zijn voor een 800 euro, in perfecte staat. Wil je verkopen ... doe dan iets aan uwe prijs. Ik koop hem in alle geval niet, hij zou hier toch maar staan stofhappen als reserve.
Je bent de zoveelste nitwit die het concept economie niet echt begrepen heeft. Als je een investering doet van 1500 euro en na 2 jaar denk je "oh er is iets nieuws ... hebbe hebbe hebbe" dan zit ge in de miserie want dan moet je een veel te hoge prijs vragen.
1500 euro afschrijven op 3 jaar met een restwaarde van 500 euro ... dan kan je nog 800 euro vragen voor je mixertje. Normaal gezien heb je hem aan die prijs zo verkocht. En die centen zouden geen hol mogen uit maken want je had die mixer op 2 jaar al terugverdiend moeten hebben ... maar dan had je moeten gaan draaien natuurlijk ... ne keer of 20 met een ratio van 35 euro/keer gebruikt dan is je verkoopprijs van 800 euro zelfs gejustifieerd.
Maar ik wijk af ... 1000 euro is niet veel, niet voor mij en niet voor de gemiddelde werkende mens, maar is wel teveel voor een 2e hands mixer zelfs als er een cachet pioneer op staat.
Edit: ik zag net dat je een broekie bent van 23 ... uw onwetendheid is u bij deze vergeven, hopelijk vergeeft u mij mijn vrijpostigheid om u even te voorzien van een les basis-economie in de praktijk.