Moderator: Dj2Dj Hoofdmoderator

als ik een idee heb wil ik dat voornamelijk uitwerken en niet vastlopen op de meest idiote dingen.
) maar uiteindelijk begint alles bij creativiteit

discovideo schreef:fl voor mij, alles wat je wilt uitvoeren in you mind, kun je doen met fl. bij andere programma's moet je soms nog eens een tweede soft erbij halen.

Digisquare schreef:discovideo schreef:fl voor mij, alles wat je wilt uitvoeren in you mind, kun je doen met fl. bij andere programma's moet je soms nog eens een tweede soft erbij halen.
Zonder (deftige) plugins komt ge nergens
mannen

maar ik ken de pro-wereld genoeg (en dus ook FL) om te weten wat op de markt is en wat links blijft liggen. En ik ben heel eerlijk in wat ik zeg; zonder plugins hebt ge een lege doos, of toch praktisch in de zin dat de mogelijkheden heel beperkend zijn. En ook hier weer: prijs kwaliteit: sommige mastering tools kosten de prijs van een auto, denk niet dat een standaard compressor daar dezelfde mogelijkheden/kwaliteit biedt, en dan hebben we het nog niet over hardware gehad; zelfde met synth. Als je wil geloven dat een alles-in-een pakket van 180€ alles biedt, zoveel te beter
dat is economisch heel interessant (voor de koper dan) maar verwacht niet dat je heel vernieuwend uit de hoek gaat komen; en helaas is dat het enige waar het nog om draait.

Digisquare schreef:
Ik heb ze allemaal geinstalleerd gehad

Digisquare schreef:Ik heb zijne reply niet gelezen nu ben ik wel benieuwd naar wat er stond eigenlijkmaar ik ken de pro-wereld genoeg (en dus ook FL) om te weten wat op de markt is en wat links blijft liggen. En ik ben heel eerlijk in wat ik zeg; zonder plugins hebt ge een lege doos, of toch praktisch in de zin dat de mogelijkheden heel beperkend zijn. on the road begint en uw ogen opentrekt.

discovideo schreef:Mijn reply was (wat er verkeerd aan was, wat betreft de verwijdering, who knows), dat ik wel weet dat je plugins moet gebruiken in FL, omdat ik reeds sinds 1980 met softsynths werkt.

Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 1 gast